maandag 25 augustus 2014

Tweede update:

Nog twee weekjes en dan is het zo ver...

Het komt toch wel allemaal heel dichtbij nu. En de tijd vliegt voorbij.
Afgelopen weken heb ik het enorm druk gehad met van alles regelen zoals een internationaal rijbewijs, Nieuw-Zeelands bankaccount etc.

Al snel werd voor mij duidelijk dat ik mijn plan moest gaan wijzigen aangezien ik best jong ben om Au Pair te worden en in deze periode weinig gezinnen een Au Pair willen... Tsja dat is best even balen wanneer je dat hoort. Maar gelukkig heb ik er veel met m'n moeder over gepraat en die heeft me dan ook duidelijk gemaakt dat wanneer ik in Nieuw-Zeeland zit ook niet alles zo zal gaan als ik dat wil en dat ik daar wat makkelijker mee om moet gaan. Ik ga dus starten met Backpacken en ondertussen blijft Travel Active voor gezinnen kijken en als ik daar ben zou ik die gezinnen eventueel zelfs op kunnen zoeken zodat ze een beter beeld van mij hebben waardoor ik een grotere kans heb om een gezin te vinden! Ik heb er zelf inmiddels alle vertrouwen weer in dat het gaat lukken en we wachten het gewoon af!

Op woensdag 13 augustus stond een Au Pair workshop in Venray geplant. Door een miscommunicatie met mijn moeder had zij per ongeluk een onbeperkt reizen kaartje geprint voor de dinsdag. Maar gelukkig is overal een oplossing voor te vinden en ben ik meteen uit m'n werk naar Svetlana in Den Haag toegegaan om daar gezellig een nachtje te blijven. 's Morgens vroeg ging ik op weg naar Schiphol station, waar ik met een ander meisje die ook Au Pair wilt worden had afgesproken, Janine. Daar gezellig de hele dag mee gereisd en onwijs gezellig gehad. De workshop was best interessant en veel andere meiden ontmoet die ook hun avontuur binnenkort aangaan. Op de terug weg moest ik bij Amsterdam Centraal weer afscheid nemen van Janine, ik wil je alsnog even bedanken voor de té gezellige dag met jou! 

Een klein weekje later op dinsdag 19 augustus had ik 's avonds een 'Meet your Mates' in Nijmegen. Wat ook onwijs leuk was en waar ik mijn vliegtuigmaatjes heb ontmoet. Toen drong het toch echt tot me door dat het wel heel dichtbij kwam..

Helaas heb ik op m'n werk moeten aangeven dat ik echt officieel wegga. Wat ik onwijs jammer vind, want had het echt onwijs naar me zin met zulke leuke collega's, die ik stiekem toch wel erg ga missen hoor. 
Maar gelukkig kunnen ze tot 6 september nog lekker van me genieten op het werk, aangezien ik nog lekker veel kan werken voor ik echt wegga. 

De tijd gaat wel echt super snel voorbij door al het werken, verjaardagen, feestjes en het afspreken met iedereen. Woensdag is het voor mij zelf alweer zover en word ik 18 jaar! Dan kan ik eindelijk m'n visum aanvragen! Vrijdag m'n afscheidsfeestje en voor ik het weet zit ik in het vliegtuig richting Dubai.

M'n volgende Blog zal hopelijk vanuit Nieuw-Zeeland zijn!

Dikke kus Romy!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten